OÜ CruiseCraft REISITINGIMUSED
1. Üldsätted
Käesolevad tingimused reguleerivad suhteid turisti ja CruiseCraft OÜ vahel ning on lahutamatu
osa turismiteenuste lepingust.
2. Reisi koosseis ja kindlustus
2.1. Paketis võib sisalduda vaid kruiisikajut või kogu teenustepaketi: lennupiletid, kruiis,
majutus, transfeerid, maksud ja tasud. Reisi koosseis määratakse individuaalselt, sõltuvalt
marsruudist ja turisti soovidest. Täielik loetelu kaasatud ja mittekaasatud teenustest esitatakse
arvel.
2.2. Reisikorraldajal CruiseCraft OÜ on kehtiv kohustuslik vastutuskindlustus: Poliis nr
5429307059 (kontrollimiseks:
https://mtr.ttja.ee/taotluse_tulemus/eriotsing/reisiettevotja?_reset=1&m=198).
Kindlustusandja: AB "Lietuvos draudimas" Eesti filiaal (PZU).
2.3. Turistile soovitatakse sõlmida laiendatud reisikindlustus, mis katab:
lendude hilinemised või tühistamised;
marsruudi muutused sõltumatutest põhjustest;
pagasi kadumine või hilinemine ja muud võimalikud force majeure olukorrad.
Kuna marsruudid võivad sisaldada mitut riiki ja ümberistumisi, aitab selline kindlustus
vähendada rahalisi riske ettenägematutes olukordades. Sobiva kindlustuse valimine ja
sõlmimine on turisti vastutusel.
3. Lepingu sõlmimine ja tagajärjed
3.1. Enne lepingu sõlmimist on turist kohustatud tutvuma reisikorraldaja esitatud infoga,
sealhulgas standardse teabelehe ja käesolevate tingimustega.
3.2. Käesolevad tingimused loetakse aktsepteerituks alates ettemaksu või kogu summa
tasumisest turisti poolt.
3.3. Teenuste eest tasudes kinnitab turist, et nõustub käesolevate tingimustega.
3.4. Kui turist ei tasu ülejäänud summat 5 päeva jooksul pärast arvel märgitud tähtaega, on
reisikorraldajal õigus broneering tühistada. Sellisel juhul peab reisikorraldaja kinni varasemalt
tasutud summast otsesed ja dokumentaalselt tõendatud kulud ning kohustused kolmandate
isikute ees, samuti mõistliku fikseeritud summa, mis kajastab reisikorraldaja kaudseid kulusid (nt
töötajate töötasu, reklaami- ja halduskulud). Ülejäänud summa tagastatakse turistile.
4. Maksetingimused
4.1. Kui reis algab varem kui 4 kuu jooksul pärast broneerimist, on etemaks 50%, ülejäänud osa
tuleb tasuda hiljemalt 35 päeva enne reisi algust.
4.2. Kui reis algab hiljem kui 4 kuu pärast, võib etemaks olla 20–30% kokkuleppel turistiga.
Teine osa tasutakse kolme kuu jooksul. Lõppmakse (50%) hiljemalt 35 päeva enne reisi.
4.3. Kui reis algab vähem kui kahe kuu pärast broneerimisest, tuleb tasuda 100% kogu summast.
5. Reisi tühistamine ja tagastused
5.1. Turist võib reisi igal ajal tühistada. Tagastuse tingimused sõltuvad tühistamise ajast ja
valitud tariifist.
5.2. Kruiiside puhul rakendatakse järgmisi kinnipeetavaid protsente kajuti maksumusest:
üle 45 päeva — 35%;
45 kuni 35 päeva — 70%;
35 kuni 11 päeva — 85%;
vähem kui 10 päeva — 100%.
Need kinnipeetavad summad kajastavad reisikorraldaja tegelikke kulusid, sealhulgas kohustusi
kruiisifirma ees. Reisikorraldaja esitab turisti soovil arvutuse ja põhjenduse.
5.3. Lennupiletid, mis on ostetud tagastamatu tariifiga, ei kuulu tagastamisele. Kui turist soovib
tagastatavat tariifi, saab ta reisikonsultandilt teavet lisatasu kohta.
5.4. Majutuse tühistamistingimused sõltuvad konkreetsest hotellist ja valitud tariifist.
5.5. Mitteilmumine või vajalike dokumentide (nt viisa) puudumine loetakse vabatahtlikuks
loobumiseks.
6. Turisti kohustused
6.1. Turist on kohustatud järgima sihtriigi seadusi ja kombeid, austama kohalikke traditsioone
ning käituma viisakalt kaasreisijate ja personali suhtes.
6.2. Turist vastutab kõigi vajalike dokumentide olemasolu ja kehtivuse eest.
6.3. Turist on kohustatud järgima reisikorraldaja antud juhiseid.
7. Reisikorraldaja vastutus ja force majeure
7.1. Reisikorraldaja vastutab kokkulepitud teenuste osutamise eest vastavalt arvele ja
käesolevatele tingimustele.
7.2. Force majeure olukordades (vääramatu jõu tõttu) osutab reisikorraldaja vajalikku abi, kuid
ei kompenseeri turisti kantud kulusid.
7.3. Reisikorraldaja pakub infot ja logistilist tuge force majeure juhtudel.
7.4. Täiendavad kulud (uued piletid, hotellid, toitlustus) kinnitab ja tasub turist reisikorraldaja
kirjaliku etepaneku alusel. Reisikorraldaja abistab alternativsete lahenduste leidmisel.
8. Vaidluste lahendamine
8.1. Vaidlused lahendatakse eelkõige läbirääkimiste teel.
8.2. Kui kokkulepet ei saavutata, võib vaidlus esitada TTJA-le või tarbija elukohajärgsele kohtule.
8.3. Piiriüleste vaidluste korral võib kasutada Euroopa Komisjoni veebipõhist lahendusplatvormi:
http://ec.europa.eu/od